[OT] brzdove desticky na kolo

Čtvrtek Červenec 1 21:11:35 CEST 2021

Jsem to uz psal, Cinske vydrzi vic nez original Shimano za cca 200.
Brzdi to subektivne stejne. Jednou z asi z peti nakupui jsem mel z Ciny
smejd, vypadalo to jako lisovane z velbloudiho trusu a vydrzelo to asi
jako ty Shimano ;-)
Jako opravdu uz jsem zkousel vsechno. Kontuinualni sjezd 540 vyskovych
metru s moji hmotnosti dvou beznych cyklistu asi udela svoje, no :-D