Re: Jak nejlépe převést 0-20A na 0-10V

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červenec 1 06:48:24 CEST 2021

Přesně to byl můj problém. A já moc nemám přehled a doufal jsem, že mi
někdo doporučí vhodný typ, který má rozumně malý offset pro přesnost 10
bitů a zvládne na výstupu 10V a na vstupech cca -0,5 V. Samozřemě jde
tam dát pomocný měnič, který udělá záporné napájecí napětí, jen se mi do
toho nechtělo.

Takže OP07 by to splňoval? Já v datasheetu neumím najít, zda je schopen
funkce při nepatrně záporném napětí na vstupech proti - napájení.

Martin Záruba