Re: Mobilní aplikace pro ověřování/správu Covid-certifikátů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 1 19:58:34 CEST 2021

Zajímavé. Asi to psal stejný autor a použil stejnou knihovnu.
Opět mi nefunguje čtení QR kódu. Náhled, který má být živý, se
aktualizuje každých cca 5 sekund. A stejně nic nenačte.
Evidentně je můj mobil CovidPas-nekompatibilní.

PL