[OT] brzdove desticky na kolo

Čtvrtek Červenec 1 06:47:04 CEST 2021

Nestacim se divit, co vsechno uz nejde sehnat, ale dosly mi zasoby z
Ciny a potrebuju nekde nakoupit subj., model Shimano B01S tvarove, asi
nejbeznejsi.

Skoro nikde nejsou a kdyz, tak za astronomicke ceny, platit 250+ za vec,
co od oka vypada na cenovku 10Kc se mi nechce. Nakup v Cine je na dlouho
(tam se da sehnat od 25Kc)

Neni nejaky Ali prodejce, co to prodava z EU? Nebo nejaky jiny levny
zdroj? Vzhledem k me vaze a oblibene trase je to spotrebak, predni menim
tak po 3 tydnech, zadni vydrzi o chlup dyl... V kvalite rozdily moc
nejsou, nejmin vydrzi oiginal shimano v hezke krabicce, Cina je vetsinou
nadprumer.