[OT] brzdove desticky na kolo

Čtvrtek Červenec 1 17:03:00 CEST 2021

Jednou jsem byl v Harrachově a byla tam taková travnatá cesta z kopce...
obyč. V-braky sice brzdily dobře, jenže kolo se začalo smýkat po té trávě.
Když jsem přejel vedle na kameny, tak to zas drncalo jako kráva, že mě to
skoro vyhodilo ze sedla.

To byl zas můj nejsilnější zážitek, to jsem se fakt bál. A jaké z toho
plyne poučení? Že jakékoliv brzdy jsou na hovno, když nemáte vhodnou gumu
na povrch, po jakém jedete.

P.K.