Re: Mobilní aplikace pro ověřování/správu Covid-certifikátů

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 1 09:54:30 CEST 2021

To jsou dve ruzne aplikace s ruznym urcenim.
cTecka je prekvapive ctecka/overovacka libovolnych qr kodu - tj. pokud
si nekdo chce overit, ze protistrana se prokazuje validnim certifikatem,
dela to timto. Nejsem si jist, jak dalece to potrebuje 'normalni'
clovek, ani jak je zodpovedny nejaky provozovatel akci, predpokladam, ze
je to zcela dobrovolne.
Tecka je aplikace, kam si clovek nahraje ruzne certifikaty - ja tam mam
svuj ockovaci, syn tam ma aktualni antigenni test.

Obe tyto aplikace zavisi na digitalnich podpisech a musi mit
aktualizovanou databazi verejnych klicu poskytovatelu.

J.