Re: Mobilní aplikace pro ověřování/správu Covid-certifikátů

Čtvrtek Červenec 1 06:08:57 CEST 2021

Vcera zacla byt dostupna aplikace Tecka, ktera je asi lepsi verzi a
certifikat i uchovava. Zkuste tu. Misto nacteni QR se asi da prihlasit a
ziskat info ze systemu.
Velmi se jim povedlo implementovat vice jazyku, umi to psat CZ a EN ale
nejde to nastavit, musi se prepnout systemovy jazyk :-P