Elyt s nejmensim svodem

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 30 10:07:08 CET 2021

Ja jsem tu pred casel shanel kvalitni kondenzatory a delal na mnoha
vzorkach ruznych vyrobcu ruzna mereni. Co se tyce samovybijeni(ekvivalent
svodu) , byly nejlepsi Samxon. Ve verzi 100M/100V po naformatovani  bylo
polovicni napeti po 2 dnech. I v dalsim mereni vynikaly. Ale nejsou SMD.
Koupil jsem jich 1000ks, mohu par kousku poslat jako vzorek na testy...