Mechanické upevnění LCD

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Leden 27 20:43:41 CET 2021

Jak byste řešili mechanické upevnění napr. tohoto displeje v krabičce, když
nemá žádné otvory pro fixovani? RPi sice v krabičce bude, ale nebude
připojené na pinovou listu. Displej je HDMI a vzhledem k tomu, že chci, aby
byla celá konstrukce co nejtenci tak Zero nebude zasunute v te pinové
liste, ale bude "lezet" na PCB displeje - pinova lišta z LCD půjde pryc.
Napájení displeje pujde externě (na displeji je mimo micro USB i klasicky
kolik 2 x 2.54mm) takže to propojene přímo přes pinovou listu být vůbec
nemusí (pokud se nebude využívat touch a pokud ano tak se to propoji na
těch pár cm dratkama).

https://m.geekbuying.com/item/4-inch-Touch-Screen-TFT-LCD-Designed-for-Raspberry-Pi-RPi-Model-B-B--340088.html

Krabička se bude tisknout tak vzít v úvahu limity 3D tisku.

Predbezne to mám tak, že v krabičce je díra pro tu část displeje kde se
zobrazuje obraz a zevnitř krabičky mám kolem PCB displeje lem vysoký jako
LCD+PCB (cca 6mm), aby si to sedlo.

Napadají mě tyto moznosti:
- použít vruty s velkou hlavou a v lemu po obvodu připravit otvory pro tyto
šroubky, které budou po zasroubovani z části (sirokou hlavou) drzet displej
- připravit díry kolem lemu (jako v předchozím pripade, ale nemusely by být
v tak těsné blízkosti displeje) a vytisknout si takový obdélník (podle
vysky/šířky displeje) a s tím překrýt pár mm hranu a prosroubovat
- zacvaknou ti - udělat nahoře zuby znamená použít podpery což se mi moc
nechce a myslím si, že by to stejně úplně nedolehalo a displej by se tam
vrklal (chci to pak publikovat a každá tiskarna tiskne trochu jinak, ruzny
materiál má jinou roztaznost atd a to by asi nefungovalo)

Samolepky ruzneho druhu bych použít nechtěl. Možná vzít ohled i na to, aby
displej nekřupnul při mírném zhroucení krabičky... Nevím, třeba se tomu
prostě zabránit nedá a musí se krabička udělat dostatečně tuhá.

Děkuji
MG