RE: Detektor přelezení plotu?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Leden 27 20:27:46 CET 2021

Jo a ta starší věc je hodně podobná těm, co jsou na mýtných bránách:
https://www.transparency.cz/wp-content/uploads/M%C3%BDtna-br%C3%A1na.png
Na rozdíl od tohoto foto, se dotyčná věc v obou osách trochu rozšiřuje stylem jako trumpeta.

PH

Od: Pavel Hudecek
Možný to je. Předpokládal jsem, že je to nějaký intermodulační produkt hlasitého UZ. A ve dne to slyšet není. Ale když se zrovna tady kočka ve 3 hodiny rozhodne, že bude nehnutě sedět a pozorovat střídání strážníků před 50m vzdáleným vchodem do jiného velvyslanectví, tak si lze všimnout i velmi tichých zvuků … pak se policista přijde zeptat, protože viděl postavu a světýlko na zídce:-)

Ty věci jsou vždy na koncích rovných úseků plotu (v tomto případě poněkud zarostlý v křoví) a u toho ministerstva, jak je plot dlouhej, tak občas stojí sloupek se dvěma takovými věcmi směrem od sebe. Teď jsem koukal na street view a pořídili si novější typ, co vypadá dost jako klasický tlampače (ale rozmístění a směr neodpovídá ozvučení prostoru):
https://www.google.cz/maps/@50.0959201,14.4032262,3a,48.2y,188.35h,91.07t/data=!3m7!1e1!3m5!1sAF1QipOyol8hCtgHOafmxl_kalG4Z-x0ypkrhUNTVaXY!2e10!3e11!7i7680!8i3840
Na sloupku v rohu.

PH

Od: konference na vojtek.biz
Jestli je to za plotem a šumí tak bych spíše tipoval uzv rušení mikrofonů.
Ten šum – buď jste netopýr nebo se to tam někde demoduluje na vhodné nelinearitě ☺
Ploty se většinou řeší otřesovým snímačem – takové ty placky na každém dílci co vypadají jak když na tom sedí divnej pavouk.
Mezi ploty se pak dává optika – pamatuju jak v Temelíně ostraha honila zajíce co se dostal mezi ploty. Byla to dost srand apozorovat.
J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Kočka se naučila nový kousek: Nejen že chodí po zídkách, které jsou součástí plotů, ale ze zídky vyskočí i na sloupek a pak případně jde po plotě, pokud je alespoň 3 cm široký. Tak si říkám, kdy asi způsobí poplach, nebo vyláká týpka z ochranky:-)

Zaujaly mě jakési akustické detektory, které má za plotem jedno velvyslanectví, kolem kterého často chodíme. Má to takovou prohnutou škvíru a slyšitelně šumí (a myslím, že i láká kočku). Stejné má i ministerstvo obrany, jen jsem okolo nikdy nešel ve 3 v noci, tak jsem si myslel, že jsou mikrovlnné.

Zkoušel jsem gůglit, ale nic takového jsem nenašel. Víte o tom někdo něco?