Re: Zase přišly emajly že mám něco platit.

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Leden 27 12:56:04 CET 2021

To se Jindřichu nemůžeš divit 😉
když jsem ti nechával tady v cukrárně mediaplayer, že se mu chceš
podívat "pod sukýnku",
že ti pak chodí takové maily s hezkýma holkama.
A ta cukrářka byla taky hezká 😉
J. Polívka (taky Jindřich)