Re: Zase přišly emajly že mám něco platit.

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Leden 27 12:37:43 CET 2021

To je normální spam, chodí to s různejma poštovníma organizacema.
Máš zaplatit 49,- ve skutečnosti to bude 49 liber, nebo nějaké jiné
zábavné měny a nic ti nepošlou.

Běžný spam, pokoušející se získat platbu.

Možná dokonce číslo tvé karty za chvíli dostanu já v mém spamu s hezkou
holkou :)