Drivre pre 7-segmentovky

Róbert Šuška suska.roobert na gmail.com
Středa Leden 27 10:46:25 CET 2021

Zdravim,
ja s oblubou pouzivam CD4543 + 74HCT244 😊 mam doma par displajov typu VQE .... so spolocnou anodou aj katodou. A vdaka tej 4543 je to hracka mat ich v jednom multiplexe naraz vsetky a pekne to prepinat. Ale to urcite popisovat nemusim.
Robo

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, January 27, 2021 10:17 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Drivre pre 7-segmentovky

[preposielam]

Dobry den,

chcel by som sa spytat trochu technickejsiu otazku a to ake typy a
ktory vyrobcovia vyrabaju budice 7-segmentoviek?

Z diskretnych mam 7448,4511,4026 a posuvne registre 4094, 74hc595.
Existuju este nejake ine?

Z integrovanych radicov 7-segmentovych displayov mam

s prudovym vystupom MM5450/51
s prudovym vystupom a multiplexom: MAX69xx a MAX72xx
- tieto su aj v dip puzdrach, co je pre mna plus.

Su este prosim aj nejake ine typy, ktorymi by som sa mohol inspirovat?
Ktosi v konfere spominal nejake TI s radou TLC5922, ale tieto velmi
nepoznam. Potreboval by som ovladat 4 segmenty a nejake 3-4 LED-ky
navyse.

Velmi pekne dakujem.

A.