hledam router na domaci chroustani

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 26 16:00:12 CET 2021

Dva kousky mám na stole a dělají to i v defaultu.
Já si také myslím, že tam po těch letech odchází ta flash - jak psal pan
Nesvačil.
Ty logy se ale používají, do těch mikrotiků je vzdálený přístup.
Nejde o to železo, v podstatě ani není problém s novým HW, ale zákazníci si
to budou muset zaplatit. A to budou frfňat.
Protože  největší částky jsou v tomhle případě za dopravu a čas technika...
:-(

Řešit se to ale bude muset.  Každý mi zatím řekne vyměň to.
Nakonec to, že je dlouhodobá podpora i starých boardů je stejně k ničemu.
Když jsem zjišťoval co a jak, tyhle RB750 už nikde skoro  nikdo neprovozuje.

Jinak tu nezaznělo u žádného zařízení nic o bezpečnosti a možných
napadeních.
Zažil jsem to u UBNT i u Mikrotiku.  U Mikrotiku nepomohlo  keep old
konfiguration, u UBNT stačil nový FW a nahrát konfigurace, ale člověk musel
k tomu.
Vždycky to bylo kvůli nějaké chybě, kterou někdo objevil dřív než výrobce.

Jinak tu zaznělo něco o problému, že je heslo napsané na zadním štítku
zařízení.
Proč by to měl být problém?
Za mě je to mnohem lepší, než když zařízení je v defaultu admin/admin a
spousty lidí to neřeší.
Takhle je do administrace heslo, které zná stejně jen majitel.
To, že ty hesla se odvíjely od MAC adres WIFI je zase jiná kauza - myslím,
že už opravená ( ZTE)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 26. 1. 2021 v 15:12 odesílatel Josef Dvoracek <josef.dvoracek na gmail.com>