hledam router na domaci chroustani

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Leden 26 10:17:17 CET 2021

hezky den.
jeste se prizivim na tomto vlakne s dotazem.
poridil jsem si jako zalohu internetu kartu LTE od toho Outucka,
100GB/300kc. ted je to u nas s internetem wifi/vesnice celkem bida.
asi skolaci a vsichni doma na HO + snezi.
chtel bych pouzit tu kartu s LTE modemem jako zalohu/posileni te wifi
site, ale cerpat jen v pripade opravdove nouze a treba i jen pro urcite
mac adresy. provozujeme IPTV a neni duvod cerpat TV pres LTE. LTE modem
jsem poridil na pokusy Strong 4G LTE Router 300. to jeste bez tohoto
umyslu, stal pred 5 mesicema 1700,- dnes pod 2000,- neni :-(.
doma je sit wifi mikrotik/kabel(od poskytovatele) a pak router
synolody(2,4/5GHz) a jeden wifi tplink na pokryti zbytku baraku jen 2,4Gz.
jde tohle nejak realizovat ?
u tech LTE modemu/routeru je vetsinou poznamka prave naopak, jede LTE a
pripadne pridame mistni pripojeni. potreboval bych obracene.
dik za info.
tomik.