hledam router na domaci chroustani

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Leden 26 09:59:22 CET 2021

Mam tplink ako vdsl modem v rezime bridge, wifi vypnute (neviem preco sa
nerobia ciste dsl ako kedysi za normalnu cenu), za typ mam mikrotik a
este jeden mikrotik na inom poschodi. Povodne som mal 2 tplinky, jeden s
openwrt (ale robil problemy, chovalo sa to nahodne), tak som to vymenil
za mikrotik. Na rezim bridge som presiel, pretoze na tplinku
(dsl+router) prestali niektore pakety prechadzat (vpn), vsetko islo
okrem vpn, pomohol reboot. Po prechode na bridge + mikrotik problemy
prestali.

Zakladne nastavenie jednoduche ma aj mikrotik (na webe zalozka quick
set), par moznosti a funguje to.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.