RE: digitální hlavice na radiátor

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Leden 26 09:58:46 CET 2021

Pokud bydlíte v paneláku, tak je to bezva věc. Tyhle hlavice ještě obvykle mají funkci dovolené, kdy drží do určitého data noční teplotu a když se to správně nastaví, tak před příjezdem začnou topit. V baráku mně to úplně smysl nedává. Já jsem měl nějaký bazmek z Lidlu, slyšet to celkem bylo, ale žádná tragédie. Každopádně se mi velice líbila funkce otevření/zavření, aby to nezatuhlo. Běžela 1x týdně celý rok.
Každopádně bacha na typ závitu na topení, je jich několik a redukce hravě překročí cenu hlavice. Ten bazmek z Lidlu měl výhodu, že měl univerzální uchycení. To ten Elektrobock nemá.