Re: digitální hlavice na radiátor

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Leden 26 08:13:31 CET 2021

My mame 2ks starsie, nejake ETH s 433mhz modulom (nevyuzivam) ale po
tych rokoch je jeden uz dost hlucny (druhy menej). V tichu v noci to je
dost pocut ale nebudim sa na to. Zobrazuje cas, datum, nastavenu
teplotu, ma podsvietenie ked sa pohne/stlaci. Baterka drzi dlhe roky,
nepisem si to ale je to urcite viac ako 2 sezony (alkalicke)

Este mame lidlove, nevyhoda len jeden udaj na displeji (nezobrazuje
cas), nema podsvietenie (dost velka nevyhoda pre mna), zatial su tiche.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.