OT: Chemie, jak a kde?

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Leden 26 07:49:32 CET 2021

Pokud mate někoho znameho v potravinářství abych byl přesny v mlekarenství
nebo sodovkářství tak tabulku čokolády a zeptat se. Používá se na
desinfekci láhví před plněním. Jen pozor na koncentraci aby vam ji
rekli(bývá vysoká).
Jinak u nas v drogerii jsem ho před rokem kupoval. V lekarnach mívají tuším
0.3%.
RS

po 25. 1. 2021 v 19:58 odesílatel David Obdrzalek <