OT: Chemie, jak a kde?

Pondělí Leden 25 19:57:49 CET 2021

Jo, to jsem psal já :-)

Přes eshop peroxid asi fakt nejde. V Praze jsem tehdy (2018) zašel do Zlatnický,
protože kam jinam když člověk neví, ale od té doby jsem ho viděl v mnoha jiných
drogerkách, akorát ne v těch "lepších" (ty blýskavé navoněné co k nám přišly jako
řetězce ze Západu), taky klasický barvy/laky, jen všude byl na osobní výdej
prodavačem (kvůli té registraci teroristů, ale stačila občanka, ŽL nebyl potřeba). A
říkal mi známej, že u nich v Horní Dolní nad Pukavicí drogérku nemají, ale řekl si
vedoucí jejich lokálního zahrádkářského všeho, aby mu jednu flašku objednala, při
příštím závozu to tam měl. U kadeřnic nevím, jestli náhodou peroxid od dodejce
ostatních zkrášlovadel nebude mít taky patřičně zkrášlenou cenu (nezkoušel jsem).

Ještě k těm zkušenostem co ostatní psali ve vlákně - postup co jsem popsal já vůbec
nijak nezměnil strukturu, nežral to, nekřehnul, nezkroutil, prostě fungoval jak jsem
chtěl. A bez vařiče a UV lamp, jen se slunkem, ale to bylo v létě, teď nevím, venku
by to asi nešlo a uvnitř nebude samo od sebe dost UV.

D.O.