RE: digitální hlavice na radiátor

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Leden 26 07:10:40 CET 2021

DD,

Mam ten ELEKTROBOCK (par mesiacov), je to v celku tiche, baterky vydrzia dve sezony
Mame to zatial v obyvacke. Planujem to dat este do detskej izby.
V kuchyni a v spalni sa vobec nekuri takze davat to tam nema zmysel.
A uz som to tu pisal, nejde vypnut posun zimny/letny cas.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Monday, January 25, 2021 9:24 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: digitální hlavice na radiátor

Ahoj vespolek,

manželka došla k závěru, že je potřeba točit hlavicema na radiátorech a že by chtěla nějaké digitální.
Co si o tom tak pamatuji, tak to bývá hlučné a žere to baterky.

Existuje tady někdo, kdo to provozuje a je s tím spokojenej? Nějaký typ na doporučení?
Moje představa je denní a noční režim, ve dne teplota X v noci teplota Y, přepnutí v A a B hodin a to je vše.

O cenu mi moc nejde, spíš aby to nějak fungovalo. Vlastní firmvare je až v druhém kole.

Ne zcela tragické recenze jsou u těchto dvou typů:
ELEKTROBOCK HD13-L
https://hlavice-radiatory.heureka.cz/elektrobock-hd13-l/recenze/
Elektrobock HD13-Profi
https://hlavice-radiatory.heureka.cz/elektrobock-hd13-profi/recenze/