OT: hledam router na domaci chroustani

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Leden 24 23:57:28 CET 2021

Do toho vašeho síta se ještě vejde UBNT ER-10X .
Základní věci zvládne laik ( má to pro tyhle účely  wizard ) a pokročilé
věci to také to také umí, včetně velmi pěkných statistik.
Mikrotik je fajn, ale když ho někdo má za VDSL (vytáčel bridge) a něco se
podělalá, nedal to většinou sám dohromady.
To UBNT je uživatelsky příjemné ( i menší typy Edge router X ) ...od
zákazníků mám v tomto ohledu  pozitivnější reference než na Mikrotik.
Wifi samozřejmě řešit externě např. na POE portu...