USB Host shield pro Arduino

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Leden 24 23:19:53 CET 2021

[preposielam]

Ja som prave myslel na to vysielanie... Hm, 400W, Z0 50R a impedancia
zeleza a medi... Potom to zacne cele fungovat ako nejaky filter a
generator parazit a nie vsetko sa zmeni na teplo... Teda pokial nie je
system na f0.
A popri tejto teme ma prave napadlo, ze aj my v panelaku budeme mat
nejakeho radioamatera, teda v suvislosti s mojim umretym scopom a
zarusenym radiom tuna z nedalekeho Kamzika. To musi byt len nieco v
panelaku... Zeby som im zase posluzil ako pokusny potkan, tak ako uz
tolko krat v zivote?!

A.

Antena je na 14 m stozaru cca 10 m od pocitace. S rusenim prijmu od USB
problem nemam. Problem byl, kdyz jsem zavysilal  cca 400w out a cele
zarizeni vcetne stozaru, zdroju, SDR radia , zesilovacu, obsahovalo nekolik
ruznych zemnich smycek. Na PC mi padaly programy, do mikrofonu lezl brum,
SDR prestavalo poslochat. Postupne jsem ty smycky eliminoval, uz se to zda
byt v poradku.