USB Host shield pro Arduino

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 24 20:50:45 CET 2021

Antena je na 14 m stozaru cca 10 m od pocitace. S rusenim prijmu od USB
problem nemam. Problem byl, kdyz jsem zavysilal  cca 400w out a cele
zarizeni vcetne stozaru, zdroju, SDR radia , zesilovacu, obsahovalo nekolik
ruznych zemnich smycek. Na PC mi padaly programy, do mikrofonu lezl brum,
SDR prestavalo poslochat. Postupne jsem ty smycky eliminoval, uz se to zda
byt v poradku.