Re: OT: spam s číslem karty

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Leden 24 20:53:31 CET 2021

No ještě bych si potom dokázal představit, že Vás budou vydírat za
zneužití karty, ikdyž se nejedná přímo o kartu ale jen její číslo, ale z
právního hlediska to asi bude jedno. A to je trestný čin pokud se nemýlím.
A budou chtít číslo karty nebo nějaký ten BTC od Vás, za to že Vás
neprásknou...
Libor