2,4 GHz - bylo 433 Mhz moduly

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Leden 24 12:50:10 CET 2021

Pokud by vyhovovalo 2.4 GHz tak hojně používám NRF24L01+, pokud budou z
číny, tak doporučuji prodejce cdsenet nebo cdebyte, zde je minimální
riziko padělku, pokud koupíte takové ty klasické černé, tak je to téměř
jistě padělek.

Ty padělky nefungují úplně dobře, koušou se a mají podstatně vyšší
spotřebu ve sleep módu  cca 3uA oproti 700nA.

Mimo jiné tito prodejci prodávají pouze rádiové moduly, tak doporučím i
projít jejich nabídku, mám cca 100..150 modulů a nikdy nebyl problém,
oproti tomu mám asi 150 těch černých padělků od různých prodejců, dá se
to jednodušše diagnostikovat změřením spotřeby ve sleep modu.
Pravbděpodobně je to klon SI24R1, ale těžko říct, Když je to přeznačené.

www.aliexpress.com/store/group/433MHz/5489003_517087126.html
dá se to tam vyfiltrovat podle IC, frekvence a dalších parametrů. Jsou i
na Ebay, občas mají někde přemrštěné poštovné a na druhém portálu
naopak, tak doporučuji projít oba portály.
Libor