2,4 GHz - bylo 433 Mhz moduly

Neděle Leden 24 11:23:36 CET 2021

K těm modulům 2,4 GHz bych se zeptal. Lze s tím dělat takovou
jednoduchou aplikaci, jako je příjem ASK (OOK) s nízkou přenosovou
rychlostí? Nakoupil jsem dálkové ovladače pro řízení světel v baráku (ty
moje ledkové moduly, co jsem si dělal) a pak jsem zjistil, že nejsou na
433 MHz, ale 2,4 GHz. Prodejce o tom nevěděl vůbec nic, klasika :-( Od
té doby mi to leží v šuplíku a hledám nějaký vhodný přijímač.

Je to modulované stejným signálem, jako by tam byla infra ledka. Takže
hodně pomalé. Koukal jsem na různé přijímače a u každého je psané, že
umí 0,5, 1 a 2 Mbit/s a má to i ten RFM75. Na tom jsem vždycky skončil.
Pak jsem sice našel, že TI dělá CC2500, který mimo jiné umí i přímý
výstup z detektoru, ale kdyby to šlo, raději bych ten hotový modul. Při
tom u toho RFM75 teď koukám, že píšou, že je i pro hračky a dálková
ovládání. Takže tohle s tím opravdu jde dělat?

A to pásmo 2,4 GHz je nějak rozdělené, pokud to bude komunikovat na
jednom kmitočtu, aby se to navzájem nerušilo s wifinou?

Anděl