Re: FTP kabel vs přepětí

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 23 19:36:48 CET 2021

Mame to same na chalupe na pude v UTP nekolik let a nikdy zadny problem.
Problem je pokud je to mezi baraky co maj ruzne privody elektriky...tam
je to vicemene jistota...v praci nekolikrat vyzkouseno. Od te doby co je
tam optika je po problemu.

Nicmene na chalupe je problem v tom, ze to prakticky kazdej rok
prekousou mysi....takze bych to radeji nacpal do pancerove trubky kvuli
mysim.

RV