Inspiracia pre distancnu vyuku elektroniky?

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Leden 21 16:17:15 CET 2021

Tak je po semestri, prebehli skusky, dostali sme evaluacie predmetu. Z
10 odpovedi 9 hodnotenie A, pacilo sa, pochvalovali interakciu pocas
prednasok a cviceni, pacilo sa im, ze museli navrhovat a realizovat
realny obvod meracieho pristroja aj pocas tejto situacie. Robili True
RMS voltmeter/Ampermeter s cislicovym spracovanim signalu, Jednofazovy
W-VA-VAr merac vykonu, DC voltmeter s dvoma rozsahmi, DC ampermeter s
dvoma rozsahmi, miliOhmmeter a kiloOhmmeter.

Pocas vyuky sme aktivne komunikovali, pacilo sa mi, ze niekolko zo
studentov sa chytalo aj na otazky, ktore vyzadovali trochu rozmyslania.
O to vacsiu radost mali ked sme sa spolocne dopracovali ku odpovedi. A
ocenili to aj pri hodnoteni predmetu.

Jedine v tomto pripade som dostal hodnotenie B a C (prednasky a
cvicenia). Pytat sa a vyzadovat aktivitu je pre niektory typ studentov
asi nevhodne :-)

8. Na predmete sa mi najviac páčilo, zamerajte sa aj na hodnotenie
výučby počas mimoriadnej situácie COVID-19:

Zrozumiteľné vysvetlenie problematiky. Aj, že prednášajúci hovoril pri
vysvetľovaní učiva že s akými problémami sa v praxi stretol a poukázal
presne na vec ktorú sme sa učili. Páčila sa mi zanietenosť vyučujúceho.
Je poznať že to čo robí mu dáva zmysel a že ho to baví. Najzaujímavejšia
bola posledná prenáška. Jediný predmet pri ktorom teraz cez koronu
nechýbalo praktické využitie znalostí. Merací prístroj.

9. Na predmete by sa malo zlepšiť, zamerajte sa aj na hodnotenie výučby
počas mimoriadnej situácie COVID-19:

/Bolo kladené veľké množstvo celkom ťažkých otázok k problematike počas
prednášok na ktoré sa nie vždy všetci chytali. Aj keď niektoré nás
prinútili uvažovať./

Takze za mna semester dopadol celkom dobre, dufam, ze nasledujuci rok to
uz bude normalne.

b.