Win10 MPLAB IPE, prazdne okno.

Středa Leden 20 19:48:27 CET 2021

Ja teda s Win10 zadne problemy nemam a vsechno funguje, do Win7 uz bych
nesel (mam je na jednom starsim NTB kde W10 nejak nejdou a ovladani mi
prijde uz dost tezkopadne).
Pokud je ten SW pro PIC takovy zmetek, tak je asi virtual dobre reseni,
ja bych spis teda preinstaloval system pokud to neni jednorazova akce
(pravda, spis obnovil z nejakeho starsiho zalozniho image)