Win10 MPLAB IPE, prazdne okno.

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Leden 20 13:08:20 CET 2021

Ja tam vidim nezakomentovany  jdkhome="C:\Program Files
(x86)\Microchip\MPLABX\v5.30\sys\java\jre1.8.0_181\"

Ale nejede to, na youtube jsem nasel jine reseni, minimalizovat a
maximalizovat okno, ale to taktez neni muj pripad.

Dam na radu jednoho diskutujiciho, a nahodim virtualni windows 7.

Jen stale neznam odpoved na to: zda window 7 i na virtualu bude
obtezovat s hlaskou, ze RYZEN 7 neni podporovan pro tento OS. MII disk
by mel fungovat virtualne.

LK