Win10 MPLAB IPE, prazdne okno.

Miroslav Velen miroslav.velen na seznam.cz
Středa Leden 20 12:44:19 CET 2021

Taktéž zdravím,

aplikace postavené na NetBeans jako třeba právě
....Microchip\MPLABX\v5.40\mplab_platform\bin\mplab_ipe64.exe mají vždy
umístěný  konfigurák v ....Microchip\MPLABX\v5.40\mplab_platform\etc,
který je pojmenovaný shodně s exe (mplab_ipe.conf). V něm je možno ručně
specifikovat cestu k JDK, v mém případě mám

jdkhome="C:\Program Files
(x86)\Microchip\MPLABX\v5.40\sys\java\zulu8.36.0.1-ca-fx-jdk8.0.202-win_x64\jre\"

Pokud je tento řádek zapoznámkovaný, myslím že se bere JAVA se systémové
proměnné.

M.