RE: Taková blbost a takový to dalo práce:-)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Leden 19 19:53:39 CET 2021

Ano. Původně jen oba vstupy na +5, ale propojení překáželo spoji CLK.

PH

Od: Krucinsky, Ladislav
Aby se nenudilo a mělo definovaný stav?

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
No to je zajímavá kvízová otázka, proč je poslední hradlo zapojený zrovna do +5 a CLK:-)
(s původně plánovanou funkcí to nesouvisí)

PH

Od: Pavel Kadečka
Já bych ten popis raději napsal i na web, bude si to někdo pamatovat i
za rok? A co když se vymění vedoucí kroužku :-) Nebo co když to nějaký
náhodný kolemjdoucí bude chtít použít na svůj kroužek...

IO4D, no právě že zůstal napůl zapojený, tak mě zajímalo proč ;)