RE: Taková blbost a takový to dalo práce:-)

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Pondělí Leden 18 21:23:54 CET 2021

Aby se nenudilo a mělo definovaný stav?

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Monday, January 18, 2021 8:06 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Taková blbost a takový to dalo práce:-)

WARNING: This email originated outside of the company. DO NOT CLICK links or attachments or enter any information into forms unless you trust the sender and know the content is safe.

No to je zajímavá kvízová otázka, proč je poslední hradlo zapojený zrovna do +5 a CLK:-)
(s původně plánovanou funkcí to nesouvisí)

PH

Od: Pavel Kadečka<mailto:pavel.kadecka na gmail.com>
Já bych ten popis raději napsal i na web, bude si to někdo pamatovat i
za rok? A co když se vymění vedoucí kroužku :-) Nebo co když to nějaký
náhodný kolemjdoucí bude chtít použít na svůj kroužek...

IO4D, no právě že zůstal napůl zapojený, tak mě zajímalo proč ;)

P.K.