ADMIN Re: OT - tak jsem si zřídil DS - vtip

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 19 12:53:33 CET 2021

Vlakno bylo zastaveno... :-)

Co se tyka konverze z DS.

V ramci Hybridni posty (coz zastresuje i DopisOnline) jsme cca pred
rokem spustili rozhrani tzv. hybridni autorizovane konverze (HAK). Coz
funguje tak, ze na specialni DS Ceske posty poslete DS ve spravnem
formatu a u nas se provede automaticky autorizovana konverze vsech
dokumentu a vytiskne se to na specialni papir s ochrannymi prvky vcetne
konverznich dolozek. Zabali se to a prijde vam to do schranky jako dopis.

Spatna zprava je, ze aktualne to smi pouzivat jen statni sprava -
priznam se, ze netusim zda je problem legislativni a nebo jen na to
nikdo netlaci...z nasi strany je to pripravene a funkcni. Aktualne to
bohuzel vyuziva tusim je MU Hranice n M. - obavam se, ze z velke casti
je problem i ve spisovkach (mysleno dodavatele SW spisove sluzby), ze
jim vsechno strasne dlouho trva nez neco implementuji...i presto, ze to
jejich zakaznici chteji.

Pokud nekdo neco k tomuto byste chtel resit napiste mi privat.

Dik.

RV