Re: OT - tak jsem si zřídil DS

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Leden 17 22:27:46 CET 2021

Zdravím chlapi,
mám datovou schránku už spoustu roků, kolik ani nevím a hledat to nebudu.
Problém je, že ji nemůžete nikdy zrušit.
Daňové přiznání byste měli dělat via tuto schránku jinak vám hrozí
pokuta 2000 Kč.
Dá se to i jinak ale nebudu to tady rozebírat a dávat návod.
Co je důležité, protože tam asi nekoukáte každý týden, tak si nechat
přeposílat poštu na svůj běžný mail.
To si ale musíte nastavit.
Nedávno mi přišel mail od policie, že nereaguji na datovou schránku a
jdu do správního řízení a tam mají
jabka a hrušky jinou cenu. Jenže mne nic a ač to mám nastavené, tak z DS
mi nic nepřišlo.
Podařilo se mi to domluvit, že když ty 4 stovky okamžitě zaplatím tak
nemusím na úřad.
Tak trochu pozor, nic nemusí být tak jak je dáno.
No a jak jsem k té pokutě přišel ? V létě tu kolem nás byli filmaři a
měli tam mobilní značky.
Já zaparkoval dobře a filmaři si je o trochu popostrčili. A už to bylo.
Jste vyfocen za značkou a nic s tím nenaděláte.
Co to jsou 400 ??????
Hezký den všem. Jindra