Re: OT - tak jsem si zřídil DS

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Neděle Leden 17 21:38:18 CET 2021

Jo, ono těch způsobů je nakonec hned několik.

Mimochodem, dneska jsem kupoval dálniční známku. Zadám údaje, platba
kartou, ověření... Vše naprosto hladce, nevím, co bych od toho měl víc
očekávat. Asi mám štěstí, že tyhle "nové" systémy nemusím používat
čerstvě po jejich spuštění.

JMN