Re: ALI a ČP

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Neděle Leden 17 17:25:41 CET 2021

Je to sice ze sekce jedna paní povidala, ale celnící by snad měli udělat
nějakou webou stránku, kde
by se to dalo rozumně lehce pro koncového zákazníka vyclít... Jestli to
je pravda nevim, ale pokud
ano a budou to dělat stejní borci co eshop na dálniční známku, případně
registrace na očkování.
Tak to asi hned tak nebude, ale  zase je velká pravděpodonost, že to
půjde hacknout a DPH neplatit.....

Zdeněk Aster