Re: Proudový chránič - závada(y)?

AZe aze na seznam.cz
Sobota Leden 16 12:10:05 CET 2021

Teď jste mi připomněl seriál Tybys. Chtělo by to najít nějakého zubaře (ne doktora), aby Vám na tu evidenci maloval cedulky
aze

From: Jan Kuba
Sent: Saturday, January 16, 2021 11:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: Proudový chránič - závada(y)?

Jenomže zdaleka ne všechny se podaří opravit, taky z časových důvodů.
Když jsem začal eliminovat ty "neopravitelné"  a dával je do těch sběrných košů na elektroodpad, tak se mi zase vrátily, protože je tam někdo našel a donesl mi je  :-(
A ty co se už nevrátily, tak třeba zase postrádám. Protože se ke mě dostala časem stejná a ze dvou už by se dala jedna dát dohromady ...
Když zase z nich vypárám ten talířek s LED čipy a ostatní vyhodím, nevím za chvíli do čeho to patřilo.
A že jsou ty čipy různé - s různým napětím, barevnou teplotou a přitom na pohled jsou k nerozeznání.

Celkově to postrádá nějakou logistiku okolo toho a kvalitní dokumentaci, kartotéku. Což o to, fotek mám stovky, jen by to chtělo popisy a věnovat tomu víc času.

     Bez virů. www.avast.com