Re: Proudový chránič - závada(y)?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 16 11:58:44 CET 2021

Jenomže zdaleka ne všechny se podaří opravit, taky z časových důvodů.

Když jsem začal eliminovat ty "neopravitelné"  a dával je do těch sběrných
košů na elektroodpad, tak se mi zase vrátily, protože je tam někdo našel a
donesl mi je  :-(
A ty co se už nevrátily, tak třeba zase postrádám. Protože se ke mě dostala
časem stejná a ze dvou už by se dala jedna dát dohromady ...
Když zase z nich vypárám ten talířek s LED čipy a ostatní vyhodím, nevím za
chvíli do čeho to patřilo.
A že jsou ty čipy různé - s různým napětím, barevnou teplotou a přitom na
pohled jsou k nerozeznání.

Celkově to postrádá nějakou logistiku okolo toho a kvalitní dokumentaci,
kartotéku. Což o to, fotek mám stovky, jen by to chtělo popisy a věnovat
tomu víc času.

Bez
virů. www.avast.com
<#m_3308833388666115562_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

so 16. 1. 2021 v 10:47 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>