Re: Proudový chránič - závada(y)?/jak na LED

Standa Palas stpalas na volny.cz
Sobota Leden 16 11:47:16 CET 2021

Tak to by mně taky zajímalo. Otevřít není většinou až takový problém,
ale dát to vše zpátky do funkční podoby je dost problém. Většinou je to
nějak zalepené, nebo zatavené a při rozebírání se něco ulomí.
Zajímaly by mne typy ledek které se dají snadno rozdělat a zase složit
do původní podoby. Většinou tam odejde jedna z ledek, nebo srážecí
kondenzátor a je mi líto vyhodit kvůli tomu celou led.

S.P.