Re: Proudový chránič - závada(y)?

Sobota Leden 16 10:47:11 CET 2021

To mi připomíná toho chlápka, co měl doma snad přes 100 lahví od piva. A
nemůže se jich zbavit, protože když jich deset vezme vrátit do obchodu, jde
rovnou nakoupit a vezme i nějaké pivo... začarovaný kruh :-)

Tak když tu žárovku opravíte, pošlete ji do oběhu, ne? Ať někde svítí.
Jinak je to jen hromadění věcí.

P.K.