Re: Proudový chránič - závada(y)?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Leden 15 22:57:31 CET 2021

Děkuji, to video znám.
S těma "LED žárovkama"  už to začíná být problematické.
Okolí , známí, kamarádi, prostě všichni mi je nosí a někteří dokonce také
vybírají ty sběrné koše na elektroodpad.
A já už to nemám kam dávat.  Ale nechci nikomu říkat, ať už mi nic nenosí a
taky to nechci vyhazovat.
Prostě začarovaný kruh.. :-(

Bez
virů. www.avast.com