Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Sobota Leden 16 00:20:39 CET 2021

Nemuselo by to byt nutne drahe. Bezne pouzivam v cloudu (AWS)
autoskalovani: https://aws.amazon.com/autoscaling/

Podle definovanych parametru se mi automaticky pri vzrustajici zatezi
prida vetsi mnozstvi virtualnich serveru (ale chvili trva, nez
nastartuji). Az zatez opadne, zase se zahodi a neplatim za ne.
Navic, kdyz cekam v urcity predem znamy cas velky pocet uzivatelu, tak
si na tu dobu nastavim spusteni treba 500 dalsich serveru (protoze pri
tak velke zatezi by se nestihaly rychle startovat samy nove). Chvili
je to drahe, ale jakmile napor opadne, zase mi zustanou jednotky
serveru a platim zlomek ceny.

A tady moc dobre znali cas, kdy se tam prihlasi ohromne mnozstvi lidi.
A jak nekteri zde psali, odpoledne uz vse fungovalo. Takze si osobne
myslim, ze si stacilo "naklikat" dostatecne mnozstvi serveru na dobu
startu registraci.

--
S pozdravem
Ing. Martin Vancl