Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Pátek Leden 15 21:45:08 CET 2021

Prave, ze o zmeskani slo, byla to bitka o termin na tech zalostne malo
vakcin (tedy ne, ze bych v nejakou extra ucinnost veril ale je to
politicka objednavka...).
Registrace proste mela byt spustena driv, tam jde o prd a ani by se
nezahltily SMS. Termin ockovani by bylo asi lepsi losovat, takova
zabavna lidova hra z toho mohla byt :-D