Re: OT Registrace očkování bez pilotního provozu, může za to úředník nebo IT firma ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Leden 15 21:01:28 CET 2021

Jde o provoz, ověřovací nebo nazývaný pilotní. Cokoliv co dáte do
provozu, tak nestrčíte ihned všem např. linky, stroje, stejně to je s sw
i když by byl 100x nasazený. Ověřujete i prostředí, co jindy funguje
najednou nejde.

Jinak taky mám pocit, že se na nás s vakcínou nedostane a tuhle vakcínu
vyhodí. V druhé polovině roku zjistí, že budou potřebovat obnovit
očkování, že nevydrží na celý rok a vir trošku zmutoval. Tak to co bude
na skladech se vyhodí a 1/2 populace bude dále neproočkovaná.

Jirka