Re: 3Dtisk: jak začít ?

Čtvrtek Leden 14 22:13:34 CET 2021

Ano, 80g je běžný kancelářský papír, je to v našich končinách nejrozšířenější gramáž
(80g/m^2, A4 je 1/16, takže 5g, to se občas hodí na porovnání).

Duchařina to občas je, to jo, ale spíš až s divnejma materiálama nebo když se v tom
člověk začne moc vrtat :-)

Nicméně, už tady šlo, že na Průšových tiskárnách se to neseřizuje papírem. Dělá se
to přes menu zatočením kolečkem při tisku / zkušebním tisku a pak když se nemění
podložka, obvykle s tím není potřeba dlouho vůbec nic dělat, prostě drží. (abych
pravdu řekl, vůbec nevím, jestli na mojí tiskárně od Průši je hlava takhle "na
papír" vysoko)

D.O.