3Dtisk: jak začít ?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Leden 14 17:42:31 CET 2021

Asi ne úplně profesionálně, ale doraz na auto home a vodorvnost
desky šrouby seřizuji tak, aby tryska za sebou po celé ploše lehce
tahala tenký kancelářský papír. Teploty jsou pro PLA dobré. Záleží na
druhu a barvě. Já topím na 210. Důležité je dobré odmaštění desky. Já ji
pucuji isopropylem a pak ani nemusím použít lepidlo. Mám taky
"superplate", takže by to mělo být srovnatelné.
Nechávám stroj nejdřív šestkrát objet okolo (skirts), aby se
stabilizovala extruze, protože něco odkápne, než se vyhřeje na správnou
teplotu, takže pak na začátku tisku chvilku trvá, než je filamentu dost.

Zeman