3D tiskarna ENDER

Čtvrtek Leden 14 19:12:05 CET 2021

Tak dnes tiskarna bez problemu prisla, presne tyden od objednani, verze
3 V2.
Sestaveni krasna prace, vsechno sedi, videonavod presny, zatim jsem
krome roviny nic neserizovala tisknu psa z dodane SD karty, prvni vrstvy
vypadaji fajn.
Akorat e malem trefilo, po sestaveni jsem zapnul a ... nic.
Rozebiral jsem to od zdroje ale na problem jsem narazil az na desce
elekroniky (hodne sroubku...), byl vypadly drat od zdroje ze svorky na
DPS, ostatni take nebyly moc utazene. Takze nastesti jednoducha zavada
ale neelektrikar by byl asi v ...

Tak uvidime, ten WiFi box mam taky, zatim jsem nezkoumal, jak to
rozebrat ale ma to 2 USB, RJ45 na ethernet a micro USB na napajeni, v
baleni 2 USB kabely, funkci jsem zatim nezkoumal. To je neco s linuxem
nebo co?