Jeste jeden graf...skok napeti v siti

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Leden 13 23:07:06 CET 2021

To mají v sobě voperované nějaké RFID chipy nebo jak zjišťujete, že nejsou doma? 😊

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Wednesday, January 13, 2021 10:03 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Jeste jeden graf...skok napeti v siti

tohle je ze vcera graf

no ja jsem od toho upustil - grafany - na svych webech si grafy kreslim pres phplot vzdycky mi chybelo nejake priohnuti co jsem potreboval a neslo to

nicmene tohle jsou dohledove grafy v Home Assistant...jsem tim v posledni dobe dost okouzlen...zvlast ve spojeni s ESPhome

porad jsem resil jak programovat sviceni, topeni u akvarii a terarii a ovladani nejake infrastruktury doma na dalku...tohle mi prijde naprosto dokonale...umi to hromadu integraci (konektoru na jine systemy)

daji se s tim delat i takove veci - porad jsem resil ze kluci u sebe v pokoji nezhasinaj, nevypinaj monitory apod. - vcera jsem na to psal do HA automatizaci, ktera kdyz zjisti, ze nejsou oba soucasne doma tak jim to automaticky vsechno v pokoji povypina

RV